SEGURETAT VIAL

Al llarg de tot el curs, els alumnes de 6è han anat participant en diverses activitats proposades per la guàrdia urbana de l'Hospitalet. Una d'aquestes activitats va ser un concurs de dibuix en el que van quedar finalistes dos alumnes de la nostra escola: Natàlia i Edilson. D'aquest últim va ser el dibuix guanyador del concurs.





UN DIA ESPECIAL

El passat 12 de maig, les dues classes de 6è vam anar d’excursió tot el matí a l’auditori Barrades per veure l’exposició de dibuixos del III  CONCURS DE DIBUIX DE LA GUÀRDIA URBANA. Allà vam veure exposats alguns dibuixos de totes les escoles participants, entre elles la nostra.

Després, vam entrar a una sala  on un mag feia màgia relacionada amb la seguretat viària  per quan anem en bicicleta.

Finalment, a la pantalla van mostrar el dibuixos dels finalistes i VA APARÈIXER EL MEU!!! Sincerament, no m’ho esperava. Quan vaig veure el meu  dibuix a la pantalla VAIG SENTIR UNA GRAN EMOCIÓ i vaig sentir-me molt satisfeta amb mi mateixa.
Tot i que no vaig guanyar, vaig marxar contenta cap a casa i a la vegada molt  il·lusionada.


Natalia - 6èA


UN DIA MÀGIC

Avui ha estat un dia inoblidable, he guanyat el primer premi del concurs de dibuix de la guàrdia urbana. Estic més content que un gínjol!!!



Al matí quan hem anat a l'escola, hem agafat l'entrepà per anar a l'auditori, però abans ens hem aturat una estona a un parc per esmorzar.


Quan hem arribat a l'auditori, la nostra classe ha entrat primer a veure tots els dibuixos de tots els nens de les diferents escoles que havien participat. Alguns dibuixos eren increïbles, també hi havia fotografies.

Abans d’entrar al teatre a col·locar-nos als seients, els policies ens van donar uns números per al sorteig d'un casc. Quan tots estàvem asseguts van fer les presentacions, i tot seguit, vam poder gaudir d’un gran espectacle de màgia. També ens van ensenyar algunes coses sobre els senyals de tràfic. Després els presentadors policies van dir qui eren els guanyadors dels cascs, i de la nostra escola ningú va guanyar. Estàvem una miqueta decebuts i tristos. La nostra il·lusió estava per terra!!!

Tots estàvem molt neguitosos, ja que era el moment de dir els guanyadors del concurs de dibuix i fotografia. Mai hauria pensat que podia ser un dels guanyadors. El temps passava lent com el pas d'una tortuga. Quan van dir qui era el guanyador del primer premi em vaig quedar realment bocabadat. El premi era per mi, jo era el guanyador final!!!


La bici brillava com un diamant, tenyida de blau mar i les seves rodes podien pujar les muntanyes més grans.

Mai oblidaré aquell premi tan meravellós!!!

Edilson - 6èB